Polityka Prywatności

1. Postanowienia ogólne

Polityka Prywatności określa zasady zbierania danych w zakresie korzystania z Portalu nayoma.pl. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f.  Administrator przywiązuje szczególną wagę do poszanowania prywatności użytkowników odwiedzających serwis.
 

2. Słownik pojęć:

Administrator danych osobowych (ADO) – Silesian Pharma Sp. z o.o. z siedzibą
w Katowicach  pod adresem: ul. Szopienicka 77, 40-431 Katowice, KRS 0000124313, REGON 200312644, zwanej dalej w skrócie Silesian Pharma.

Dane osobowe - oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej

Przetwarzanie - oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie

Dane statystyczne - wszelkie informacje dotyczące niezidentyfikowanej osoby fizycznej lub innego podmiotu,

Pliki Cookies – to niewielkie pliki tekstowe wysyłane do przeglądarki przez witrynę, którą w danym momencie odwiedzasz.

3. Zakres zbieranych danych i okres przechowywania

Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w przypadku uzyskania zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f – w przypadku pozyskania danych osobowych niezbędnych do funkcjonowania strony internetowej. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Nazwa

Cel

Okres przechowywania

Podstawa przetwarzania i cel

_ga

Analityka

2 lata

Dane przetwarzane po uzyskaniu zgody na przetwarzania danych osobowych.                                 Służy do rozróżniania użytkowników

_ga_

Analityka

2 lata

Dane przetwarzane po uzyskaniu zgody na przetwarzania danych osobowych.                                 Służy do przechowywania stanu sesji

CMS

Niezbędne

Sesja

Niezbędne pliki cookie przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

4. Realizacja praw osób, których dane dotyczą

Możliwość skorzystania z określonych uprawnień:  prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych - zależy od podstaw prawnych, na których oparte jest konkretne przetwarzanie,
a także celu i sposobu przetwarzania danych.  Administrator danych nie jest zobligowany do realizacji uprawnień, w każdym przypadku i w takim samym zakresie. Masz prawo wnieść wniosek o realizację prawa na adres ul. Szopienicka 77, 40-431 Katowice. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.  Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.

5. Udostępnianie danych innym podmiotom

Dane mogą być udostępniane podmiotom w ramach podpisanych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 28 RODO w tym wsparcie informatyczne i organizacyjne, administrowanie i hosting strony internetowej oraz podmiotom innym na podstawie upoważnionych przepisów prawa.

6. Inspektor Ochrony Danych

Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email inspektor@farmacol.com.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

7. Zabezpieczenia danych.

W celu zabezpieczenia danych stosuje się m.in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL).